----::::WELCOME TO ' THE LOST SPIRiT ' OFFiCiAL WEBSiTE:::::--- أهلا وسهل ::: 欢迎 ::: Benvenuto ::: Добро пожаловать ::: Willkommen ::::NahNu NuhiBBu SiSMe KathiRaN JiDDaN!!!:::

Wednesday, February 10, 2010

:::Going to Ipoh for some payment:::

~::::::::::::::::::_-------------_:::::::::::::::~

ActuaLly,,aku ade nk msuk bisnes kat intnet......and i need to bank in RM100..........aku dh buat kputusan ,,dan sistem ni mmg xtipu.....aku dh tngok smua bukti2 dia,,n mmg tulus n MuLus arr beb.....n Lpas aku dpat satu kjayaan,,aku Akan Ajak korang2 semua join......ni mmg ssuai utk student mcm aku......sBbnya,,Wang poket yg JPA bg smestinyer xmnCukuPi bg aku~:;...arghhh~!!!.....at last,,i caught this system ....n rmai facebookers yg brjaya proleh 3,4, b 5 angka dlam mase bbrapa hari n minggu jer.......

InsyaAllah,,kalu ader brita trbaru<,aku akan Update status kt facebOok n kt snie.......nnti korang join la under aku....just modaL RM100 jer...dpat cari sorang kwan,,dpat bLik RM100 tue.,...nnti aku critakan kalu aku dh brjya dpat sorang nnti.....insyaAllah.....

No comments:

Post a Comment

Create your own banner at mybannermaker.com!
Sekiranya korang berminat dengan banner batch kita ini ,korang boleh ambil code dia kt bawah ni dan utk letak kt blog2 korang....Salam,!

sexshop