----::::WELCOME TO ' THE LOST SPIRiT ' OFFiCiAL WEBSiTE:::::--- أهلا وسهل ::: 欢迎 ::: Benvenuto ::: Добро пожаловать ::: Willkommen ::::NahNu NuhiBBu SiSMe KathiRaN JiDDaN!!!:::

Sunday, February 7, 2010

:::A LiL bit more Money Gone for 'them':::

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

:::9.00p.m,7th February 2010........

~15 mnit awal dr mase kt atas nie,kwan aku ajak kLuar g Mkan....n aKu ckap,"aku dh Mkan Ptg tdi"......sbbNya aku xnak kLuar mkan MLam,,so Aku Mkan JeLa kt Cafe V6 ,NV Curry House yg sdap sngat tue......

~dan aku MuLa triNgat,yg Brang2 KprLuan hriaN ak tLah KhbiSan Stok....so,akU pun pikir2,nk gBeLi eSok ke,Or skrang gak.....Coz If eSok,,mknanyer,,aku xkan gosOk gigi esoK Pagi,,sbb uBat gigi ku dh hbis!...kan!...haha...so,,i decided to go skrang gak.....

~enjin 'Kpal trBang' Aku dhidupkan,,vrrOOomm3.....dan Trus  Mnysuri Prmukaan tar yg agak sjuk dh,,mklUmlah dh MlaM kan.....mCam biase,,kena MngadaP Pak Guard yg samA jer tiap2 kaLi nk Kluar,,sBb nk Kena LtaK Kad Knderaan Kt Post Guard kt main Gate kt dpan tue.......KpaL Trbang aku mmcUt LaJu MnuJu ke Bndar Universiti,Seri Iskandar...,cehh...Bandar U la Konon kan!....pdhaL xda pepePun sngat kt situ.......

~dan,,destinasi PLihaN KaLi ini iaLah Pasaraya Rahmat,,Dekat jer dgan Kdai MamaK Salam kt Tman MAJU tue......brang nyer agak Murah la kalu nk Compare dgan SEVEN-E kot~...kan3~.....'KpaL trbang' aku diparking dgan eLok & rapi,,tKut2 mnjaDi bRuan CSi MiAMi Lak nnTi.....msuk2 jer dLam kdai,,trUs mLuLu ke bhagiaN saBun-saBungan...hua3....

:::tapikan......hermmm......Lagi duit eLaun JPA trpaksa DikOrbankan hayat hnya utk 'mereka' nih sume....hah!......'Mereka' tu sbnarnye Brang2 KprLuan jer,,bkan saPe saPe Pun .....heheHe...~_*..

:::antara Brang yg baRu aku ShoPing tdi ialah Ubat gigiSaBun mandiPnCuCi MukaSaBun basuh Baju ,soFtLan, & airwick utk BLik......

:::Lain2 brang ialah,,sperti Biasa,,mkanan KprluaN hariAn yg Amat BrNiLai dLam HDupaku sBaGai student kt UTp ni,,iaiTu MAGGIe!...*mee cintan nyer product*......hehe...then ROTI n SKotaK Dentene aPPLe n grapes yg aku Pling Minat.....smuanyer kprluan harian La kiranyer nih.......DLam rm50 Gak Hbis kan!......


::Sebiji  ngan aku beLi...xmhaL pun kaLu nk Compare Ngan DOWNY ker,or watever yg maHaL2 la.....ni pnJimatan namenyer....dh ckap nama student kan!


::haaa..yg bab ubat giGi ni,,mai sini ceq nak habaq kt hang.....ceq bkan xnak beLi yg mHaL or yg branded2 pun,,ni sBb KaLu nk BLik Colgate tue,,ceq xBape nk suke,,sBb ceQ agak was2 ngan ColgaTe nih.....sO,,Zaitun dh MncukuPi la yer.....biarlah xBranded pun,,jnji Ubat Gigi name dia & 100% hAlaL ..kan!


:::hah...ni satu lagi.....mcm biase,,ini mmg sngat2 dperlukan bg lelaki...cOz faCe aku a LiL nit oily,,and mmg xtau sbb ape asyik oily jer....*maybe dia nk suh aku panGang atas kuali ceper Kot~*.....so,mnda alah PnCuCi muke ni sngat2 MMbantu mnjaga Muke akue Yg KrePot sudah tua ni kan!.......*guna Jari Pon BoLeh*....wakaka.....


:-->daN iNiLAh mkanaN hArian Aku diKaLa eLaun JPA tLaH hbis Utk 2 Blan yg lPAs......n BrsmbUng LAgi la MkanAn 'ruji' bgi student ini Smpai skrang....errhehrheh


:::n Lastly,,Pewangi bLik ni amat2 dPerLuKan krana tau2 La bLik llAKi mcm maner.....bdak2 kua sukan ni kena la ader pwangi nyer....baju2 yg PLuh2 tu kan,,brbau nnti....kena La di neutraLkan BLik...kaLu x,,FraKin' shaiit bau dia nnti....+kasut2 lgi..kan!...


::dan ini,,DENteNe utk dkunyah pagi2,,time nak g Lcture....=D

No comments:

Post a Comment

Create your own banner at mybannermaker.com!
Sekiranya korang berminat dengan banner batch kita ini ,korang boleh ambil code dia kt bawah ni dan utk letak kt blog2 korang....Salam,!

sexshop